Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over over onze webshop of producten? Bekijk onderstaande veel gestelde vragen of stel je vraag per e-mail.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, nadat je je bestelling hebt geplaatst in de webshop, ontvang je een bevestiging op het e-mailadres waarmee je hebt besteld.
Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, in de e-mail met de bevestiging vind je een track en trace code. Met deze code kun je je pakketje volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van het product. Kleine producten kosten €1,95 en grote producten kosten €3,95 voor verzending.
Zijn de vermelde prijzen in-of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden bij de producten zijn inclusief BTW.
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven er naar jouw bestelling binnen 7 werkdagen te leveren. Bij gepersonaliseerde producten is de leveringstermijn langer.
Als ik mijn producten retourneer, wanneer krijg ik dan mijn geld terug?
Als jouw geretourneerde producten zijn aangekomen, staat het bedrag binnen 30 dagen op je rekening.
Is het mogelijk het product te retourneren bij een van de winkels van Ipse de Bruggen?
Nee, de producten moeten per post geretourneerd worden naar Ipse de Bruggen, t.a.v. de webshop, DAC (Dagactiviteitencentrum) Spoorlaan 19, 2471 PB Zwammerdam.
Welke betaalmethoden zijn er?
In de webshop kun je producten betalen doormiddel van iDeal.